Garsas ir vaizdas

Prieš žaisdami pirmiausia patikrinkite, ar įjungtas jūsų kompiuterio garsas. Jis reikalingas užduotims atlikti ir žodžių tarimui įsidėmėti. Patekę į žaidimą, garsą galite įjungti ir išjungti paspaudę dešiniame viršutiniame žaidimo kampe mygtuką su natomis. Ten pat rasite ir kitą mygtuką, kuriuo žaidimo vaizdą galite pasididinti per visą ekraną.

Žaidimo įvadas

Patekę į pradinį žaidimo puslapį, išklausykite įvadinę žaidimo istoriją, iš kurios paaiškės, nuo ko prasidėjo tolesni žaidimo siužeto vingiai. Kitus kartus istoriją galite praleisti spausdami mygtuką „Praleisti“, – tada iškart pateksite į žaidimo meniu – užduočių ratą.

Užduotys

Užduočių rate rasite nuorodas į 10 rašybos mokymo užduočių. Pirmą kartą žaidžiant, galima patekti tik į pirmą užduotį. Visas kitas pasieksite tik tada, kai įveiksite ankstesnes. Atlikus visas 10 užduočių, vėliau galima pasirinkti ir žaisti bet kurią, nebūtinai iš eilės, jeigu žaisdami naudojate tą patį įrenginį ir tą pačią naršyklę.

Kiekviena užduotis turi įvadinį pasakojimą, iš kurio sužinosite, į kokią keblią padėtį pateko žaidimo veikėjai ir kaip galite jiems padėti.

Sunkumo lygiai

Išklausę pasakojimo, turėsite pasirinkti norimą užduoties sunkumo lygį – vieną iš trijų. Suaktyvinkite lygio mygtuką, ir matysite, koks rašybos dalykas jam skirtas.

Pagalbos sistema

Tos užduotys, kurioms atlikti reikia mokėti rašybos taisykles, turi pagalbos mygtuką. Nepamirškite juo pasinaudoti!

Pradiniame žaidimo puslapyje, meniu sąraše, rasite punktus „Pagalba“ ir „Žodynėlis“. „Pagalbos“ skyriuje „Žaidimo užduotys“ į vieną vietą sudėtos visos užduočių temos, o „Žodynėlyje“ – abėcėlinis žaidime mokomų rašyti žodžių ir pagrindinių jų formų sąrašas. Jie taip pat neabejotinai jums pravers.

Rezultatų išsaugojimas

Jei įveikėte bent vieną užduoties lygį ir norite daryti pertrauką, galite išeiti iš žaidimo: esama būsena ir surinkti taškai bus išsaugoti automatiškai. Jeigu iš žaidimo išeisite nebaigę kurio nors lygio, žaidimo būsena ir rezultatas neišsisaugos.

Vertinimo sistema ir diplomai

Žaidėjas, atlikdamas rašybos užduotis, gliaudo kietus riešutus. Nuo to, kiek ir kokių riešutų pavyks išgliaudyti, priklausys, kokį diplomą žaidimo pabaigoje, įveikus visas užduotis, įteiks žynys Lizdeika.

Vertinimo sistema pateikta lentelėje.

Diplomo spalva Diplomo rūšis Už ką gaunama
Varinis paprastas diplomas visos užduotys pereitos lengviausiu lygiu
Sidabrinis I laipsnio sidabrinis diplomas 8–10 užduočių pereitos vidutinio sunkumo lygiu
  II laipsnio sidabrinis diplomas 5–7 užduotys pereitos vidutinio sunkumo lygiu
  III laipsnio sidabrinis diplomas 1–4 užduotys pereitos vidutinio sunkumo lygiu
Auksinis I laipsnio auksinis diplomas 8–10 užduočių pereitos sunkiausiu lygiu
  II laipsnio auksinis diplomas 5–7 užduotys pereitos sunkiausiu lygiu
  III laipsnio auksinis diplomas 1–4 užduotys pereitos sunkiausiu lygiu

Sumanumas atliekant užduotis vertinamas taškais.

  • Už kiekvieną teisingą atsakymą gaunama taškų suma priklauso nuo prieš tai pasirinkto sunkumo lygio:
    • lengvas: 150 taškų;
    • vidutinis: 250 taškų;
    • sunkus: 350 taškų.
  • Taškų suma už įveiktą užduotį skaičiuojama pagal formulę:
    • Surinkti taškai + ( surinkti taškai / ( žaidimo laikas tiesiogiai paverstas skaičiumi / 100 ) ).
    • Jei žaista lengviausiu lygiu ir visos užduotys sėkmingai įveiktos per 5 minutes ir 20 sekundžių, taškai skaičiuojami taip:
    • 1500 + ( 1500 / ( 520 / 100 ) ) = 1500 + ( 1500 / 5,2 ) = 1500 + 288 = 1788.
  • Be to, papildomi 300 taškų skiriami už kiekvieną užduotyje surastą slapuką.